Thursday, December 18, 2008

Majlis Wida' BAKTI 2008


Patah tumbuh hilang berganti, itulah lumrah kehidupan, setiap yang bertemu pasti akan berpisah jua akhirnya. Namun seandainya persahabatan itu utuh kerana Allah, maka bertemu tak jemu, berpisah tak gelisah. Bagi meraikan kepulangan rakan-rakan yang bakal pulang ke tanah air 'for good', BAKTI akan mengadakan Majlis Wida', disertai dengan Bacaan Yassin, Doa Selamat dan Solat Hajat. Mudah-mudahan, kepulangan rakan-rakan ke tanah air sentiasa diberkati dan dipertemukan dengan kemudahan dalam segala urusan. Butiran lengkap Majlis Wida' adalah seperti berikut :

Tarikh
: 24 Disember 2008

Tentatif
: 8.10 Malam - Solat Maghrib Berjemaah
: 8.20 Malam - Bacaan Yassin dan Doa Selamat
: 8.40 Malam - Solat Hajat Berjemaah
: 9.00 Malam - Ucapan ringkas daripada pelajar

Tempat

: Surau Dewan Malaysia Sydney

Diharapkan agar semua penghuni Dewan Malaysia Sydney serta rakan-rakan yang lain dapat menghadiri majlis berkenaan. Semoga kehadiran anda memeriahkan lagi program kita pada hari itu. Perpisahan bukanlah beerti penghabisan, sebaliknya permulaan kepada sebuah kembara kehidupan yang baru dan lebih mencabar.

Wallahua'lam

1 comment:

Muhammad Za'im Bin Mohamad Yusoff said...

Salam

Good job

1. For initiating the event
2. For the picture!!! Lawa siot~ =)

Kene lawan balik nie

Haha

Salam

Hubungi BAKTI

Sebarang komen yang membina, cadangan, kemusykilan tentang isu-isu semasa dan kerohanian, mahupun pertanyaan berkenaan kehidupan di Dewan Malaysia Sydney, Sydney dan Australia, salurkan melalui e-mail kami di baktisydney@yahoo.com.au InsyaAllah, kami akan berusaha untuk menjawab sebarang persoalan anda.